Awaria przyłącza lub sieci wod.-kan.
W przypadku zauważenia wycieku wody lub innej awarii na sieci lub przyłączu wodociągowym bądź kanalizacyjnym prosimy o pilne zgłoszenie telefoniczne lub osobiście do Działu Wod.-Kan. Spółki (budynek Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Stefana Żeromskiego 25 w Opalenicy):
w dni robocze w godz. od 7:00 do 15:00 bezpośrednio do Działu Wod.-Kan.
tel. 61 44 76 617 lub tel. kom. 660 461 806; 606 995 821
lub sekretariat: 61 44 76 610
po godzinie 15:00 oraz w dni wolne i święta zgłoszenia można dokonać pod nr kom.: 660 461 806; 606 995 821 lub 606 301 899
Awarie i uszkodzenia usuwane są bezpłatnie, jeżeli powstały w wyniku działalności Spółki, oraz dotyczą urządzeń i instalacji wod.-kan., eksploatowanych przez Spółkę.
Uszkodzenie wodomierza głównego
W przypadku uszkodzenia (zatrzymania pracy) wodomierza głównego prosimy o zgłoszenie telefoniczne lub osobiście do Działu Wod.-Kan. Spółki:
w dni robocze w godz. od 7:00 do 15:00 bezpośrednio do Działu Wod.-Kan.
tel. 61 44 76 619, 61 44 76 617
lub sekretariat: 61 44 76 610
Właścicielem wodomierza głównego jest dostawca wody. Niesprawny wodomierz wymieniany jest przez monterów Spółki na inny w ustalonym z Klientem terminie. Jeżeli uszkodzenie powstało z winy odbiorcy, to odbiorca pokrywa koszty wymiany i naprawy.
Po zainstalowaniu (wymianie) wodomierza Odbiorca winien w obecności monterów Spółki sprawdzić, czy:
- na łącznikach (śrubunkach) mocujących wodomierz zostały założone plomby Spółki,
- wodomierz ma nałożoną cechę legalizacyjną (plombę) Urzędu Miar,
- właściwie odczytano i zapisano wskazanie wodomierza.
Należy również potwierdzić podpisem na poleceniu monterskim wykonanie prac.
Niesprawny zawór lub wyciek wody w otoczeniu wodomierza głównego
Jeżeli przyłącze wodociągowe przekazane zostało Spółce do eksploatacji lub jest własnością Spółki, to Spółka wymienia niesprawne zawory, złączki, usuwa wycieki itp.
Jeżeli uszkodzenie powstało z winy Odbiorcy, to Odbiorca pokrywa koszty wymiany i naprawy.
W przypadku uszkodzenia armatury w otoczeniu wodomierza głównego bądź wycieku prosimy o zgłoszenie telefoniczne lub osobiście do Działu Wod.-Kan. Spółki:
w dni robocze w godz. od 7:00 do 15:00 bezpośrednio do Działu Wod.-Kan.
tel. 61 44 76 618, 61 44 76 617
lub sekretariat: 61 44 76 610
Uwaga! Nie wolno bez zgody Spółki samodzielnie demontować lub przemieszczać wodomierza głównego oraz zrywać plomby na urządzeniach i instalacjach wodociągowych.